تجهیزات برق صنعتی آژند الکتریک

فروش محصولات پارس فانال

شرکت سیستمهای صنعتی فانال آلمان در دهه 1970 میلادی توسط شرکت وستینگهاوس آمریکا در آلمان تاسیس و با این نام شروع به فعالیت و تولید کرد و با ارائه اجناس متفاوت و کیفیتی برتر در صنعت برق خود را به جهانیان معرفی نمود.
صنایع الکتریکی پارس حفاظ در سال 1363 در ایران تاسیس شد و بعد از یک دهه فعالیت در سال 1373 با نظارت و مشارکت فنی شرکت فانال آلمان و مشارکت بخش دولتی در ایران تحت لیسانس فانال آلمان فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات برق صنعتی آغاز کرد و هم اکنون نیز اولین تولید کننده اقلام برق صنعتی تحت لیسانس فانال آلمان در ایران می باشد که توسط بخش خصوصی مدیریت و هدایت می شود.
مدبران و کارکنان شرکت پارس حفاظ در تلاشند تا با تولید محصولاتی با نام پارس فانال و ارائه خدمات منحصر به فرد خود، اطمینانی دوباره را به جریان علمی، صنعتی و تجاری صنعت برق کشور تقدیم نمایند.
کلیه محصولات شرکت پارس حفاظ که با نام پارس فانال ارائه می شود دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. شرکت حدود شش سال است که دارای گواهی سیستم مدیریت کیفیت از توف اتریش بوده و کلیه مراحل تولید و فروش بر اساس این سیستم انجام می گیرد و با توجه به آن مشتری مداری جزء اصول خط مشی شرکت می باشد.
شرکت صنایع الکتریکی پارس حفاظ علاوه بر دارا بودن پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن استان کرمانشاه موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری از سازمان استاندراد و تحقیقات صنعتی ایران گردیده و لذا پس از آن محصولات خود را با نشان استاندارد به بازار عرضه داشته است.
بدیهی است نشان مذکور گواه کیفیت مناسب و کنترل شده محصولات می باشد

محصولات اشنایدر

تماس با مدیریت فروش:

خانم محمودی

09126051332

09910759491

09037960919

 

آدرس دفتر فروش:

تهران، منطقه 12، محله فردوسی ، خیابان لاله زار نو، جنب پاساژ عزیزی، پلاک 87
 

کد پستی:1144944111

azhandelectric-low-resolution-logo-color-on-transparent-background

طراحی و سئو گروه نرم افزاری وارنا09354482050

تمام حقوق این سایت برای فروشگاه آژند الکتریک محفوظ است